Klantenzone

Welkom op de klantenzone van Zakenkantoor De Buyser. We bieden je graag een overzicht van enkele nuttige links, die voor jou als klant belangrijk kunnen zijn en je de kans bieden je eigen gegevens te allen tijde te raadplegen. Uiteraard blijven wij ook in het kantoor, telefonisch en per mail bereikbaar om je verder te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.

Jouw verzekeringsdossier raadplegen via MyBroker

Via de tool MyBroker, die ook als applicatie beschikbaar is in de App Store en op Google Play, kan je simpel en snel:

  • Je verzekeringen raadplegen
  • Je contracten ondertekenen
  • Een schadegeval melden
  • Een vraag stellen
  • Gepersonaliseerd advies ontvangen

Inloggen bij MyBroker doe je hier

Algemene voorwaarden en andere documenten consulteren

Klik hier om je documenten op te zoeken.

Jouw pensioendossier checken via e-GOR

Alle up-to-date informatie over het dossier van jouw pensioenverzekering? Die vind je via e-GOR! Je dossier checken, pensioen optimaliseren of een mandaat geven aan je accountant kan eenvoudig via onderstaande link:

e-GOR

Polis afsluiten?

Je bent al overtuigd van je verzekeringsmaatschappij en wil zelf een contract afsluiten? Via onderstaande links ben je onmiddellijk op de juiste plaats:

Andere nuttige links

  • Pensioen en fiscaliteit
    • De eerste stap alvorens een offerte voor een spaarverzekering mag opgemaakt worden? Dat is het bepalen van je beleggersprofiel via deze link
    • Alles weten over je pensioen, zowel het wettelijk als het aanvullend luik? Dat kan via het MyPension-portaal
    • De MinFin-toepassing van de FOD Financiën geeft je toegang tot verschillende persoonlijke documenten, formulieren en elektronische diensten, zoals Tax-on-web. Je eigen fiscaal dossier beheren doe je hier.
    • Een overzicht van je loopbaan, inclusief huidige en vroegere jobs en periode(s) van inactiviteit? Check het aantal dagen dat je hebt gewerkt en het salaris dat je hebt verdiend op MyCareer, de online dienst van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid.
  • Mobiliteit en vervoer
  • Wonen
  • Diverse

Tevredenheidsenquête

Beste klant,

Uw tevredenheid is voor ons de grootste prioriteit.

Om hier continu aan te werken en onze service te optimaliseren bevragen wij onze klanten permanent. Dit doen we door middel van een korte vragenlijst, na de afhandeling van een schadedossier, een adviesgesprek of wanneer we aanpassingen hebben gedaan aan één van uw contracten.

Met het invullen van onze korte vragenlijst (u hoeft enkel 5 scores te geven), doet u ons een enorm plezier. Uw antwoord zal ons helpen nog beter te begrijpen wat voor u van belang is in de dienstverlening die wij u bieden.

Uiteraard worden uw antwoorden op de meest confidentiële wijze behandeld en hebben zij als enig doel de continue verbetering van onze service ten opzichte van onze klanten.

Wij willen u bij voorbaat danken enkele ogenblikken de tijd te nemen om deze mini-enquête in te vullen.

Met vriendelijke groet,

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x